Binch & aula

Idag hade jag och Tony en hel mysig dag =)
Vi begav oss bort mot MVC så att jag kunde få min p spruta. När det var klart åkte vi till oxie för att jag skulle klippa mig (impuls) Ringde och dem ade precis fått ett återbud. Så den tiden tog jag, plus att jag passa på att slinga det. Dock är jag inte lika nöjd med slingorna. =/ Men men det e ju inte jätte fult, men det känns inte mig mig.

Då det tog lång tid och varken jag eller älsklingen hade ätit någon frukost eller något på hela dagen . Så passa vi å att äta på Thai nere på jägers.
Vi blev propp mätta. Så det blev det en promenad till el giganten, men då dem inte hade det tony letade efter begav vi oss till jägers igen. Sen gick vi för att hämta kidsen.

Tony sa det. Hur ofta kan vi bara gå så här. Bara gå och titta på saker och promenera när och var vi vill.
Och det stämmer.
Vi har haft en kanon dag =)


På kvällen var jag lite rastlös, och jag pratade med bina och paula. Efter det blev det bestämt att vi skulle åka hem till aula. =)
Så det gjorde vi. Vi hjälpte hene att packa. då hon snart flyttar. Vi hade det muper mysigt där med. Förutom binas äckliga fjärtar HAHAHAH
Kom inte hem från sent. Mitt i natten ;)







Hittar inte foto på mig och bina. eller på oss alla tre =/ Detta måste fixas ;)
Nu ska jag lämna lilleman på dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0