Då var det inte längre sista dagen.

Jaha. Har hela tiden trott att det är min sista dag på pratiken i morgon, men tji fick jag. Jag ska jobba på lördagen med =/
Känner ärligt talat inte för de. Men det e klart. Jag tog mig ledig en dag då får jag självklart jobba in den. Så e det för alla. Men det e ändå så surt. jag vill ha ledigt innan jag börjar skolan.
Jag har skolarbeten som ska göras oxå. Så det var lite surt.
Skit samma.
Nu till lite roligare, iallafall dem som såg mig dvs.
Jag var ute med baloo igår och trillar ner på mitt v knä, Och jag har fortfarande sjukt ont i knäet. Men jag knaprar fortfarande ipren pga fötterna, så jag kan liksom inte ta mer. Men dem jävla ipren kan man ju snart använda som socker i te istället. =/ Måste byta vc, sen ta tag i detta skitet.
Ja önskar att jag kunde skylla på baloo att han drog osv, men tyvärr kan jag inte det för han stod precis brevid mig AHAHHAA
Så där fick jag =/

Nä, nu ska vi börja klä på oss igen, för att bege oss till affären. Julia ska ha nobel middag imorgon i skolan, så då ska dem vara utklädda. ( om dem vill) . =) Så det e klart dem ska =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0