God Jul

Min mamma tog foto idag med hennes kamra, så tyvärr lägger jag inte in några bilder änsålänge. ;)
Men vi har haft en underbar eftemiddag och kväll. Barnen fick många fina julklappar.
Jag och Tony håller på att leta nytt hela jäkla tiden, men vi har bestämt oss att vi ska köpa en bäddsoffa. Så att barnen kan få varsitt rum. Dem är så stora nu att dem inte ska behöva dela rum.

Jag hade inte velat dela med mitt syskon ;) Om jag hade haft nåt. som bott med mig.

Så det blir ev nu på söndag vi fixar det =)
LÄNGTAR..

Jag hoppas på att denna personen som erbjöd sig betala den. Fortfarande vill fast jag sa nej tack. men jag har ångrat mig nu =)

AHAHHA..

nä, nu ska gubben min och jag mysa. Barnen ligger å nannar, så nu får vi vår egen tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0