sabina 25 år

Idag fyller Sabina 25 år. Hon är alltså halvvägs till 50 år. HAHAH
Pension here we come. =)

Vi bjöd på pommes och burgare med tillbehör. Skulle lägga på salladen och allt sånt sj. Men det blev att jag och Tony fick hjäklpen dem små liven. Julia hade en skolkompis här hemma idag. Det gick super bra. Dem lekte jätte bra ihopa. Även om dem var trötta. =)
Till efterrätt bjöd vi på kladdkaka i pepparkaks smak. Den e suuuper god =)

Jag har fortfarande inte hittat mina nycklar. Får ringa polisen i morgon och även åbergs =( Men jag undrar egentligen om någon lämnat in dem. Tror inte det. Eftersom då skulle dem varit hos polisen eller hittegods på sjukan redan. =(
Men jag hoppas att jag hittar dem, men dock e det inget jag tror på. Ska ringa min praktik för höra om dem kommit fram där. =/

Nu ska iallafall jag och älsklingen bada så ha en underbar kväll godingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0