Shoppat

Idag hämtade jag isack. Och vo promenixa till coop. Halvvägs ringer pappa och frågar vart vi är. Då var vi vid hästarna  och han vara bara en bit bakom oss. Så vi väntade in honom. Vi fortsatte att gå mot coop. När vi var nere vid pakeringen så ringer Tony och frågar hur långt vi hade kommit.  1 min senare ser jag han och lullan. då e dem strax bakom oss. Så vi alla möttes upp på coops pakeringsplats och gick tillsammans.
Pappa handlade. Vi hängde på.
Efter det ville Tony käka mat nere på coop så det gjorde vi. Käkade thai..  Så gott.
Sen gick jag in och handlade en ny jacka till mig. Men eftersom jag inte har tålamod, så tog jag den första och kanske inte den bästa eller snyggaste HHAHAHA
Den var asful på, men fan i heller att jag bytar. Kan ha den denna vinter liksom. Spelar roll. =/

Världen är liten. Det personen predikar om, gör den tvärom själv. Lite roligt är det.


Tony vill köpa en "ny" bil imorgon, men jag tycker vi ska avvakta för det kommer fler liksom. Men nu eftersom han inte har någon bil så tycker självklart Tony att det är drygt. Och jag kan förstå honom, det går buss ner till hans jobb, men ingen hem =/

Nä, nu ska jag snart bädda ner mig i soffan med täcke och kudde =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0