Trillade idag IGEN

Förra veckan trillade jag och slog mitt v knä. Jag hade ont i några dagar och har fortfarande ont vid vissa rörelser, men så idag när jag och Julia var ute så trillade jag igen men nu på mitt högra knä. Så nu har jag ont i det. Julia bara skrattade åt mig =/
Det värsta är att jag trillar inte när baloo drar, utan när han e duktig och går bredvid mig. Då jävlar trillar jag AHHAHA
Idag har jag bakat tre stser lussebullar. Eller jag bakade nästan 2 1/2 då julia och isack och bakade. Dom e så suktiga dem små liven.
Jag är en jäkligt stolt mamma.
För jag och Tony har uppfostrat våra barn kanon bra. =) Och Vi får ofta beröm. =)
*********************
Jag blev tokig härom dagen på Isacks dagis.
Det finns en mamma där som inte är normal.
JAG anser att om ett barn hälsar eller frågar något så svarar man. Kvittar om man inte vill. Man gör det.
Nä nä. Utan bara forsade in och trängde sig förbi Isack. Isack frågade henne igen och sa jag frågade dig faktiskt en sak. Men han fick inte heller denna gången ett svar. Då jag säger. Bry dig inte om henne hon har inte alla fåren hemma, Hon e sjuk. Som tur så tror isack att hon e sjuk typ i förkylning. HAHHA men så är ju dock inte fallet.
Kan störa mig på barn som inte hälsar när någon hälsar på dem.
Finns speciellt två pojkar på Isacks avd som aldrig hälsar (nästan) Isack brukar alltid HEJ HEJ sen namnet.
Men vederbörande bara tittar och springer vidare. Och då vill jag bara ta ungjävlen och skaka rätt på honom..
Kan ha viss förståelse om dem är blyga osv. Men det e dem ju inte.
Nä det kan få mig arg. Och som dagis säger så är Isack väldigt duktig på räTt och fel och han har sina principer. Och dem ser det som positivt, och självklart gör jag oxå det.
Nä sånt kan få mig att koka.
Jag kommer faktiskt nästa gång fråga vederbörande om han inte hörde. ;) Lär barnen vett och etikett. =)
Nä, det var allt för mig.
En sak till. Isack kommer lätt vara den sötaste tomten på dagis.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0