Brrrrr

Jag fryser så jäkla sjukt mkt =/.
I morse så var det dax för barnen at gå till skolan. Isacks första dag i förskoleklassen =)
Julias första dag som första klickare =)
Men julia vaknade med feber i morse, men jag beslutade att hon ändå får följa med till uppropet.  Allt gick kanon bra =)
Isack var lite orolig/ledsen. Men det är klart. Det är en stor omvxling. Han har gått i 5 år på samma dagis, nu ska han byta till att gå i skolan, nya lokaler nya klasskompisar, nya fröknar, nya regler, ja allting är nytt. Men jag hoppas att allt kommer gå bra.
Snäckan får vara hemma i morgon, sen får vi se hur febern är i morgon. 1 feberfri dag minst innan de får gå tillbax till skolan.
Nu ska jag och min största älskling spela lita Yatzy som vi båda har fått dille på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0