Fikade i stan

Idag blev det fika i stan med tjajornn bina och Paula =)
Mkt gnäll oc skratt vart det, men inte som vanligt. Kan beror på vädret. Idag har jag skyllt allt på vädert.
;)
Imorgon ska jag och Tony på en stor fest. Så vi lämnar Malmö kl 10.00 sen är vi fit for fight för en lååång fest. =)
Jag som somnar kl 21 lär vara helt död på söndag.Så jag och Tony har redan bestämt att det blir hämtmat på söndag när vi kommer hem =D.
Morgon ska det göras mkt innan kl 10.00.
Det som skall vara fixat INNAN dess är.
* Handla strumpbyxor till mig.
* Lämna baloo hos bina i svedala
* Lämna av Isack hos min pappa
* Plocka undan här hemma ( så man slipper komma hem till ett krig på söndag =) )
* Duscha + lägga medel i håret ;)
* Packa det sista
Känner att jag måste lägga mig tidigt idag. Kanske inte var så smart att jag somnade om efter jag lämnat barnen idag. Men jag var så satans trött.  Men det är i för sig fortfarande HAHAHAH
Nu blir det att skriva en packningslista, så man vet att man får med sig allt man lär behöva (och lite där till ) ;)
Nu e det mys med barnen. Vi ska titta på spöket casper =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0