Jobb

Idag slutar jag på mitt jobb. Jag blir arbetslös from måndag =/. Men jag vet ju att jag ska ut på praktik i sep, så jag ska plugga som fasen och gå in o jobba extra då å då. Så jag har ändå massor att göra. =)
Idag ska det bjudas på tårta.  Jihaaaaa. =) Gott
Nu ska jag städa undan lite grann så de slipper se ut som ett krig när tony kommer hem =)
Inte för här ser ut som ett krig, men ändå likom ;)
En sista sak. Jag trivs inte i min lgh längre. Jg har kommit tille n period där jag känner att INGET nytt ska in i denna lgh. Jag struntar om vår köksbord hade rasat. ja då får vi sitta på golvet och äta.
Inget nytt vill jag köpa eftersom jag vill lytat till något större. Här känner mig som en råtta i en för liten bur.
Vi är trots allt två vuxna, två barn och en hund i en liten trea.
Treorna här är väldigt små och vädigt dåligt planerade.
Nu vill jag flyttaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0