OJ oj oj oj oj

Jag har totalt glömt min blogg. Den känns väldigt meningslös faktiktsikt.
Men jag ska ändå hojta till med lite när jag har tid och lust
Som jag säkert har sagt så läser jag in barn o sjukvårdskursen. Den behöver man ha om man lättare vill komma in och jobba med barn o ungdomar inom SUS. osv. Min praktik kommer i sep- okt. Ska bli roligt och spännade.
Nu har jag varit på inf o med avd i fem månader. NU börjar jag trivas, men som jag och en kollega sa så tar det lång ti innn man börjr känna sig säker. Hon sa ca 1 år, och det kan jag hålla med om. Även om jag har lärt mig sjukt sjukt mkt så är jg inte en färdiglärd längre än anklarna ;)
Nä men ni förstår.
Nu har jag tenta nästa vecka. Jag har 1 inlämningstenta, en skriftlig tenta, och fem stenciler att besvara + tre böcker att läsa. =/ Tills nästa vecka. HAHHAHA =/ Känns inte allt för roligt, men det e jag själv som sett till att jag har så mkt nu. Kunde ha betat av mkt mer under sommaren än vad jag har gjort. Men sen har jag ju jobbat 100 % oxå. Så då finns där mindre tidför studier. =/. Men det e ju luite så. Det du skjuter fram kommer ju i din egen nacke så småningom. Och et gäller ju det mesta.
Men jag tycker det är roligt att läsa och göra arbeten så det ska nog inte bli några problem, det jag har svårt för det är de latinska orden. Många kan jag, men det e ännu fler som jag inte kan. =( Men sånt kommer ju med tiden.
Jag ser fram emot att börja söka jobb inom det jag vill jobba med. Och det kan jag ju snart ta tag i. Men tyvärr är där sällan några jobb ute inom det område. =/ Men då blir det att söka sig til malmö, ystad. Osv. =)
Nu ska jag äntligen gå och kolla upp min knuta i bröstet och under armen. Önska mig lycka till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0