Shopping

Idag blir det shopping.
Jag lider denna månaden. Jag fattar inte hur fan vi ska få pengarna att räcka.
Bara på två dagar ska detta inhandlas
* Gympakläder till Julia. + skor
*nya byxor till Isack
*regnkläder till Isack
*Regnläder till Julia
* Nya kuddar och täcken
* Jag ska till tandläkaren och laga hål =(
Sen måste vi handla hem käk oxå =/// Känns inte så jäkla roligt..
Men som tony sa så fixar dt alltid sig. Jaha.
När dem borrat halva så kan jag ju be om attd e slutar så blir de ju halva priset ;) HAHAHHAHA
Nä, så illa är det inte.
Men jag vill typ vara mång miljonär ;) Men vem vill liksom inte det.
Jag vill börja studera igen, så jag funderar på dt. Isåfall blir det till nästa höst =// Vet inte om tony ska plugga upp sina ämne först eller om jag ska plugga vidare först. Jag måste läsa upp mina kärnämnen, sen vill jag läsa vidare i psykologi. Har ju betyg där i, men vill öka kompentensen. Jag funderarde ett tag på att sökajobb på psyk, men vet inte längre. Känneju nån som jobbar där redan oc vad dem har berättat så känns det inte så haj life HAHAHAA.Dock verkar det roligt ochlärorikt. Men sen vill jag jobba med missbrukare, då vi har haft många av dem på med,infen. Det e ju roligt =) Men nu ska jag fokusera på barn. Och är de inget för mig så får jag leta mig vidare =)
Jobb finns där alltid =)
shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0