Shoppingen gick si så där

Detta var det vi skulle ha fixat idag. Men allt gick inte och fixa.
*Gympakläder till Julia. + skor (Klart )
*nya byxor till Isack (klart)
*regnkläder till Isack (Hittade ingen vare sig inne på. Stadium,ekohallen,hm,lindex,kapphal, coop, ica maxi, =( )
*Regnläder till Julia ( samma här som Isack. Hittade inga. =( )
* Nya kuddar och täcken (klart)
* Jag ska till tandläkaren och laga hål =( ( nja, halva tanden blev fixad HAHAHAH)
Som många vet har jag en sådan jäkla tandläkar rädsla. Jag får panik.
Idag fick jag tre bedövningssrputor, men tyckte ändå att det gjorde as ont, så när dem hade borrat mindre än halva så tyckte jag att de gjorde för ont. Så dem fick avbryta för att fortsätta någon annan gång =((: Inte alls roligt.
Dem sa att jag skulle få kraftigt med lugnande nästa gång och mer bedövningsmedel. Om detta inte går så har ett gammal dagis barn tipsat mig om en laserbehandling. Min mamma ska kolla upp det till mig i morgon.
Annars så får dem söva mig HAHAH
Nä, men seriöst. Det e as jobbigt att vara så rädd för något.
Jag började böla redan när jag öppnade dörren in till tandläkaren =(((
Så känns det för mig ;)
Min rädsla utseplar si nog för att jag har varit mkt på sjukhus när jag var liten, sen som tandläkaren själv sa, jag har ingen kontroll över  denna situationen. =/ Vilket känns as jobbigt.
Men jag är rädd för smärtan, illningarna, osv (provade tom att ha hög jäkla musik i öronen idag med det funkade inte mkt bättre.
Jag har fortfarande skit ont. Har det inte gått över tills i morgn så får jag ringa tillbaks, dem har ju bara gjort en
provisoriskt lagning =(. Men nu ska jag sova iallafall =/ . Hoppas att jag mår bättre i morgon. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0