Spackel och dans =)

I lördags morse körde vi tidigt på fm. Vi bagav oss här ifrån kl 10.30 Och jag fick inte någon sömn den natten,kvavt som fasen i rummet, sen när vi öppnat fönsterna osv. och jag äntligen börja komma till ro. Så börjar det så klart att mullra och åska som fasen.
Så det blev ingen sömn för mig, men de tänkte jag ta igen på resan upp.
Men så blev det inte. Jag var inte trött då ju.
Vi lämnade av snäckan i everöd, där hon skulle vara hos en kompis. Sen fortsatte vi mot broby, för att vi skulle käka lite innan vi begav oss mot tydingesjön för det var där min morbror hade sin fest.
Där var väldigt mycket folk, så jag är glad att barnen inte var med. Träffade även på mina kusiner. Kände inte igen dem, så där var nån jag inte hälsade på.Trodde inte dem var där, men det va dem ;)
Vi tog det lugnt när vi kom fram, sen var dt dax att fixa till sig. Spacklade och klädda och redo för dans i högklackat till flamingo kvintetten =) japps det var mig jag precis beskrev =)
Tyvärr kom tröttheten över mig efter vi hade ätit. Men jag höll ut till 00,20 ca HAAHAH..
Gamla kärring.
Det var roligt att se mormor får dansa. Mormor har tre barn som inte är uppväxta med mormors andra barn. Men två av hennes söner bjöd upp henne på dans =) Roligt för den gamle. = )
Jg ångrar att jag inte tog foto på stugan som jag, tony, min moster och hennes man sov i HAHAHHA..
Om man säger så här. Finns det hjärterum finns de stjärterum HAAHHA. ;) Det var riktigt jäkla trångt, men en natt går ju allt =)
Dagen efter så tog vi det lugnt, vi hade beställt nybakta bullar så det fick vi =) Sen gick jag och tony in och vilade. Vi båda sov i en 90 säng AHHAHA.. Mysigt =) Vi vilade och låg och mös innan vi skulel bege oss hem.
När vi skrev matschemat så betämde vi att på söndag ska vi ha hämtmat, då vi redan visste att vi skulle vara slöa. =) Det ble pizza för mig, kebabtallrik för tony. Hamburgare för barnen.
Sen tog vi det lugnt. Slappa framför tv och fortsatte mysa. =)
Nu ska jag plocka undan här hemma. =(
Här är en bild på stugan utvändigt iallafall AHAHA
10 KVM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0