Anställnings intervju

Japps det har jag varit på idag.  Gick väl okej. Jag var en av sju som fick komma på möte. Det var tydligen många som sökte. Nu hoppas jag att jag kommer med i nästa uttagning också. Å sen tillsist att jag får tjänsten. vILL VERKLIGEN HA DET JOBBET... Så de så..
Julia hade sin första simtävling för ett tag sen. Men hon missade signalen och hoppade i någon sekund senare, men hon blev ändå upp flyttad en grupp. Så nu ska tösabiten börja simma 2 ggr i veckan. Sen ska hon få börja på dansskola.
Isack vill simma 2 ggr i veckan, så jag ska se vad ekonomin säger. För i såfall. Bokar jag två kurser till honom =)
Nu ska vi snart bege oss. Snuttan ska simma i dag. Och hon har även en kompis med sig hem, och som ska följa med och kolla på henne.
Men d går bra.
Tror jag har råkat anmäla Julia tillen kurs med äldre simmare. Så de måste jag fixa i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0