Gustavsson + fest

Det har varit två fullspäckade dagar. I torsdags så blev de sent, och tony skulleupp tidigt. Igår stack jag hem till bina tidigare eftersom Tony slutade sent Och han skulle hem och duscha, gå med loo osv. Bina hade fest. Köpte en spann och fyllde den med städsaker då hon är hemsk. Hon verkligen älskar att städa. Jag ser mig själv i henne med städningen. Jag var likadan innan barnen föddes och när de vbar nyfödda. Men nu.. Bhaa. PALLA jag har viktigare saker att göra =) Me den jävla spannen kostade mig en förmögenhet. Sa till Bina att nu blir det ingen mat hemma hos oss på en månad, så undrar vart vi ska äta hädanefter HAAHAHHA ;)
Folket trillade in, och vi hade skit roligt. Som jag skrattade igår. Tårarna rann, jag fick panik,(kunde inte sluta skratta, och fick knappt luft) Slutade att när Paula och hennes lillkille hade gått hem tog vi fram spelen och där bröt allt ut. VILKA GARV. Vi spelade i lag. Mitt lag vann. Och det var tackvare MIG AHAHHHAHA.. Nä, men jag kan ju säga att två stora käftar i samma lag. Klart vi vinner. Spelade tre omgångar. VI VANN VARJE GÅNG. bytade spel, och vi vann igen. SIsta gången LÄT vi dem vinna ;) HAHAHA
Ja hade så ont i magen och kinden i går, då jag som sagt skrattade så sjukt mycket..
Jag tackar för igår kväll binch och alla andra för en lyckad kväll igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0