Inbrott

Idag på badet gick allt kanon. Tills vi skulle gå hem. Då säger Julia att hon glömt sina badskor där uppe. Jag ber dem sitta fint på bänken så springer jag själv upp. Hänger snabbt in alla våra jackor, mössor, osv in i ett skåp, som jag inte låste med hänglås. Men när jag kom tillbaks blev jag lite förrvirrad, då där var ett hängelås på vårt skåp. Skit lack, frågar barnen om de sett vem det var. Ingen hade sett något. VARFÖR. jo för ingen av barnen lyssnade och satt på bänken som jag bad dem utan sprang runt överallt. Skit samma. Går upp IGEN.Och haffar personal, som följer med ner och sen går vi upp för att se om barnen kunde känna igen mannen som låst vårt skåp. Men det kunde de inte. När jag ber dem att bryta upp låset, så säger hon att hon inte får göra det. Mitt svar blev genast. Se till att bryt upp det annars så gör jag det.Hennes svar blev då. Men det anmäls som inbrott om du gör det. Komigen idiot. Efter mkt om och men och simlärarna sa i från, så bröt de upp låset och vi fick alla våra saker. PUST. Kändes lite planerat då, de hade satt in en stor väska i det skåpet som vi hade våra saker i. Tre barn jackor en stor jacka, det ser man... Så det kändes som sagt planerat. Vänta tills jag och barnen hade gått sen sno våra jackor HAHAHA =) Japps.
Nu ska jag nanna. Måste söka jobb i morgon, men jag hoppas att det jag var på möte idag med hör av sig, då det e detta jobb jag vill ha =). Men jag måste fortsätta söka ändå ju. Ma kan inte ge upp och bara gå hemma och inte söka. Jag tror jag sökt tjänster som kräver MYCKET högre utbildning än vad jag har. Men jag söker det ändå.,. Man måste. Jobben kommer inte och knackar på dörren. Man måste stå på sig och söka. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0