Mått apa den sista tiden.

Fryser hela tiden, ont kroppen, känner mig deppigare än min orkider. Och allt är bara bläää. Fattar inte hur folk orkar gå hemma. Jag mår mer dåligt av att gå hemma. Jag har varit arbetslös 1 månad och jag håller på att ta livet av mig (typ inte riktigt så illa). Men illa är det.
Jag är inte en person som tycker om att rulla tummarna och inte göra något. Utan jag måste. Så i morgon så ska jag ringa runt till de jobb som jag har skickat mina cv till och kräva en förklaring varför de inte ringt upp mig ;) Nä inte riktigt så här heller. Men jag ska ringa dem och fråga hur det går osv =)
Sen i morgon ska jag till barnakuten. Hoppas attde vill ta ett nytt EKGpå lilleman, sen ska jag lämna urinprov på tösen =/ på vc. Så det e mkt som ska fixas i morgon. Och det va inte allt, jag ska hinna med ett möte på barnen skola., Och allt detta ska göras innan klockan 14.00.
Vrför ska det vara lugn och ro. När man kan se till att man är fullbokad från morgon till kväll. Idag var jag ute med baloo i över två timmar på morgonen. Snacka om att mina fringrar var isbitar. Sen vart de hem och städa, diska osv. In i duschen. Sen traskade jag o P ner och hämtade barnen. Mitt i allt började spöregna, vi skulleäven bege oss till coop. Vilket vi gjorde. Isack bråkade så det tog oss 40 min att gå till coop + att vi var plask blöta. Vilken härlig dag. Fast jag i dag märkte att min jacka INTE var vattentät och jag var jäkligt blöt, så har det varit en bra dag.
Men i morgon kan bara bli bättre.
Nu ska jag och Tony bädda ner oss och titta på film =) Myyyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0