snorig

I går kväll var vi och såg Robert Gustavsson. Fy Fasen vad ball det var. Jag hade en surgubbe brevid mig, men inte ens han kunde hålla tårarna borta så mycket som hangarvade. Har man problem med närhet så är det ingen rekomendation att gå dit, jo om man äter middag för då får man bra stolar. Vi satt som packade slllar och på pinnastolar. Puhu. Tur att 90 minuterna gick snabbt. Men det var värt att sitta och lukta min karl i armhålorna hela kvällen. Jjaja. VBarför klaga. Finns dem som har det värre ;) Kom hem ganska sent, jag var inte förkyld eller sjuk på något sätt, men det var jag i morse. Fattar ni hur jävla äckligt det är att vakna med snor i hela ansiktet HAHAHAH.. ööööö.. Ont i halsen har jag oxå. Men idag blir de ändå lite kalas tjoflöjtan. =)
image351
Bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0