Tvättat

Jag och mamma har tvättat ihop idag. När jag kom ner hade hon redan kastat in sin tvätt i exantal maskiner. Så jag kom ner med två stora påsar (från ullared) Och i dem rymde det 15 maskiner tvätt. Puhu säger jag. Men som tur var vi nere redan kl 9.30 och vi skulle inte börhja förrens 11. Men jag kastade i min tvättt, sen kom där ett par och sa att vi kunde ta deras maskiner, sen kom en kvinna och sa att jag kunde ta hennes maskiner. Så vi hade 6 maskiner. GÖTT. Tre torktumlare, tre torkskåp. Så vi var klara redan vid halv 1. =)
Men nu är de bara  det att vi ska lägga in skiten oxå HAAHAH.
Det fixar jag och Tony sen, men nu ska vi ta det lugnt, sen ska vi duscha,lägga in tvätt, sen handla. SEN ska vi bara ta det jäkligt lugnt =) GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0