30 år

Detta har aldrig beskymrat mig innan, och det gör väl egentligen inte det nu heller. men visst tänker jag på det.
Idag är jag 25 år. Jag är 25 år. Förstår ni. Om några månader är jag 26 år alltså närmre 30 år. Och det känns skumt, eftersom jag känner mig inte ens fyllda 25 år och jag närmrar mig 30 år. Är det då jag ska börja klä mig stiligt=)
Så fort jag får jobb ska jag förnya min gardrob. Så jävla trött på min jogging byxor. Har aalltid älskat de. Nu använder jag dem för att de ska gå i sönder så jag inte har ångest över att jag inte använder alla min kläder.
skit nu i kläderna. men förstår ni. Om 4 1/5 år är jag 30..
Och då vill jag inte bo kvar här.
Utan då vill jag ha flyttat.
När jag är klar med min utbildning så ska Tony ta tag i att utbilda sig han med.
Men först måste han börja träna och bygga upp sin rygg.
Jag kom på en bra lösning där. Minst en gång i veckan beger sig hela famijen sig ut och joggar och springer..
Så sa vi det att man springer/ joggar i sin egen takt. Detta kommer att bli en familje sak.. Vi ska först köpa jympadojjor till barnen och Tony =)
Nu ska jag väcka Isack, ge båda barnen fruksot sen kommer mamma och Jörgen och hämtar barnen =)
Nu glömmer vi att jag om några år blir 30 år.. Pust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0