beröm till några

Mste säga det. Julia har varit hemma hos en skolkompis. Mamman skickade sms om julia fick äta creame fraiche, vilket är många som inte ens tänker en tanke på. Som ändå är delaktiga i barnen =/ Beröm där. =)
Min karl, han är bästa pappan som finns. Han tar ansvar, han bryr sig om barnen. Det finns inte för honom att inte vaba eller att verkligen ta hand om sina barn. och det är en riktig man. Jag har en man=)
Positiva människor gör en glad.
Igår stod jag på Williy´s och höll ett dukat (choklad) ihanden. Så säger tony. Det e väl inte smart att handla det. Nä,svarar jag lite smått irreterad. Så säger jag en korkad sak. Men jag kan äta det efter jag vägt mig imorgon. =/ Dumt ja jag vet. Men då kommer det fram en kvinna till mig och säger. Köp inte det. Du kommer att klara det. Jag vet att du vill ha det jävla chokladet nu, fast det e ens fiende. Så säger hon jag har gått ner 50 kg. JAG VET vad du pratar om, men jag lovar det är inte värt dukat chokladen.
Snacka om att jag la tillbaka chokladet i hyllan AHHAHAHA .
Men tack. Det sa jag inte. men jags äger de nu TACK. (fast jag inte vet vem du är)
Tycker inte om bitchiga eller korta (tonläge,meningar) personer. Skaffa er kunskap att använda det svenska språket ;) Vi har ett vackert språk. Låt det flöda =)
Mina barn. dem ger mig så mkt energi, dem ger mig så mkt glädje. Julia och Isack är mitt allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0