Disney on Ice

På fredag på fredag.
=)
Japps på fredag ska vi gå och se disney on ice med barnen. Vi ska försöka få tag i en biljett till då vi ska överarska ett barn att följa med =)
Denna tokfia det rör sig om har stuit en plats i mitt hjärta.
Hon e såå söt, men med ett humör ur denna värld. Enligt hennes föräldrar ;) Den sidan får jag aldrig se ;)
Nä, men s e det ofta med barn. Dom e sina rätta jag med oss föräldrar, för att d vågar. Sen när dem kommer bort är dem som änglar =)
Men det beror på tt dem ofta då kan känna att här kan jag inte sväva ut då detta inte är min trygghets zon =)
Men jag hoppas att vi får tag i en biljett till. Till denna sötnosen =)
Nu ska jag nanna.
Tänk er. Jag e snart färdig utb.
vet ej om jag ska hoppa på matte A direkt för att edan ta matte b. Hhaha
Jag vet. Kört lopp tänker ni som känner mig. Och ska jag vaar ärlig. så tänker jag med. KÖRT LOPP.
JAG MATTE HAHAHAHAHA
Bara det är skrattretande =)
Godnatt
Kom ihåh.
Make love not war =)
God bless us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0