En sak jag tröttnat på

Det finns många saker jag tröttnat på. Men en sak är när man måste ljuga eller spela ännu mer korkad än vad man egentligen är.
En sak som börjar störa mig duktigt är personer som vänder kappan efter vinden. Sen så säger dem själva att det skulle jag aldrig göra.
Jaså du..
Hmm.
En sak till som stör mig är att man bara skiter i att höra av sig och sen när man själv ringer är man så jävla bitchig. Så då kan du fara. För JAG hör inte av mig nu mera. Jag pallar inte sånt beteende. Jag är liksom inte fjortis.
Nä, det e inget för mig.
Jag är ingen person som måste ha någon omkring mig. Passar det inte mig, så säger jag bara bye bye.
Jag har gjort det förr och det finns ingen jag saknar idag förutom en. Henne skulle jag bara vilja se och höra hur det gick för henne. Vet att hon åkte till USA som tonåring och vann musiktävlingar osv. Men henne kan jag komma på att jag saknar. Men det e mest för jag vill verkligen veta hur det går för enne. Hon sjöng alltid så vackert. Jag kunde sitt timmar och lyssna på henne. Jg sov ofta över hos henne och vi tittade på musikal efter musikal. Vi båda älskade. Vi var två små tjejor som sprang och sjöng och dansade och hade det så bra som man hade när man var liten =)  Men annars så saknar jag faktiskt ingen.
Jag är en person som vill ha kontakt med dem jag umgås med ofta. Det kan bara vara ett inlägg på fb, sms, kommentar på bloggen, ett samtal eller ett snabbt ej när man möts osv. Inte träffas hela tiden. Vi alla har ett liv. Dem som inte har barn. fattar oftast inte det. Och det gäller även dem som är mammalediga. Snälla. ni har världens lättaste jobb. (speciella fall finns).
Jag har själv två underbaring så jag vet vad jag snackar om. Jag jobbade mer än halvtid, studerade heltid, hade två sjuka småttingar( det var innan vi fick reda på allergin), en hund och ett hem som måste skötas. Så ni som sitter och gnäller ge er. Då vet ni inte vad jobbigt är.
=/
Var tvungen att kväka av mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0