Go morgon go morgon

Ännu en dag där man hade kunnat vända sig om isängen och nanna vidare. Men nope.
Jag har ett liv, Jag måste stiga upp.
Kan liksom inte skita i att väcka barnen så dem kommer upp till dagis/skola. Eller att Julia inte får med sin matsäck. För jag nannade för länge.,
Nä så fungerar inte vuxen livet.
Men ibland kan man ju önska hihi
Jag har gjort Snäckans matsäck. Det blev.
Jag hoppas att detta räcker. Det ska vara Lunch ( och ev mellanmål) Vet ej =)
Köttbullar, makaroner
Pannkakor
Melon, vinddruver.
Jucie
Vatten
Bestik och servetter
Platspåse att slänga skitet i.
JAJA det får räcka.
Är hon hungrig får hon tänka på dem fattiga som inte har råd att sätta mat på bordet ;)
****************
Vår hiss är sönder igen..
Så det blir för mig att gå i trappen 3 ggr.
Lämna kidsen på dagis/skolan.
Hem för jag börjar inte förräns 12.30
Gå mot skolan
Men jag fr se det som den dagliga motionen, eftersom jag sket i träningen igår.
Och det är jag glad att jag gjorde. För jag var så jädrans trött igår kväll =/
Nu ska jag klä på mig Jihaaaa Not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0