Jaha

Varför blir man så kinkig när det gäller ens egna barn. Så fort någon säger något som föräldrarna inte håller med om. Så sätts det på en jävla attityd. Detta gäller alla jag känner. INK MIG SJÄLV.
Men det värsta är ändå när någon frågar. Vad tycker du. vad anser du. Och sen när man är ärlig och säger det så blir det sura miner osv.
Jag är likadan, men FÖRSÖKER ta kriktik från andra. Även om de är mkt sällan..Nästintill aldrig =)
Men man ska inte vara så föräldrar bilnd.
Sen att folk som inte har barn eller dem som har nyfödda barn sitter och säger en sak.. HAHAHAH säger jag. Det kommer bli roligt när du får barn eller när dina barn blir äldre..
Så dra den om rödluvan =)
.  Jag anser att när jag ej skriver namn eller så. Så har jag inte gjort fel.. Man läser gärna bara positiva saker DÅ är det inga problem.
Som jag sa igår. Så är detta inget jag komer forsätta att disskutera, för JAG anser att det är löjligt =)
Jaha.. Vad ska man göra idag. Först och främst ska jag klä på mig. Sen gå med baloo. Hem käka frukost. Sen ska jag börja plugga lite. =//
Sen ska jag ha en mysig lördags kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0