Jihaaaa

Idag har vi varit hemma hos binch. Snackat lita skit osv.
Hade helt glömt att vi ska till Paula på Söndag. Men det ska bli skojsigt att se hennes nya hem. =)
Tror hon kommer ha det super tjusigt.
Det ska i allafall bli sper trevligt..
Det som jag kommit underfund medär att jag har slutat läsa massa andra bloggar.
För att det är inga personer jag bryr mig om. Och tyvärr rent av skiter i vad som händer dem. Så arför läsa då.. Hmm
Så det har jag lagt ner. i stället har jag hittat några bloggar som berör en..
För jag tycker än så länge att det är roligt att läsa vissa bloggar. =)
Dem som klagar på folk som bloggar. Lägg ner ingen har tvingat dej att läsa någon blogg.
Skit i det.
Gör något vettigare =)
Idag e jag på hugget. Jag har sökt tre jobb. =)
Men jag har ej fått tag i någon chef än.
Det kommer. =)
Nu ska barnen få åka litepulka om det går. Sen ska vi handla matlåda till Julia som hon ska ha både torsdag och Fredag i skolan. =)
Hon ska på utflykt..
Min skoltjej..
Jag avgudar mina barn, dem är väluppfostrade och dem kan allt.
Som Julia har börjat säga.
- Mamma , jag behöver inte hjälp. Jag har en egen hjärna att tänka med =)
Snuttan.. klart att du har =) Låter så sött när hon säger de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0