Kalas

Idag var jag på kalas, de andra fick stanna hemma. Jag och bina var hos paula.
Och jag tackar för en helt fantastisk dag/kväll.
Sa till Tony att jag stannar ine länge. Men det gjorde jag visst ;)
Det var super trevligt och shit maj britt vad fint aulis hade hos sig..
Jätte tjusigt. Trevligt att snacka med folk fast det blev vård snack hela tiden HAHAH
Men det trivs jag med.
I morgon ska vi ha en av mina favvis lektioner. ME LIKE.
Vi ska ha lindrande vård.
Riktigt intressant.
Vi läer näringslära nu också. Och jag säger bara en sak.. Me dont like HHHAA
Vi ska ha prov nästa vecka och jag har inte ens börjat plugga än.. Hihi
Ska börja i morgon ;) Tror jag =)
Nu e det banne mig inte lång tid kvar i skolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0