Mår bättre

Den senaste tiden har jag mått så bra. Det kan bla annat bero på att jag har lagt vissa personer helt bakom mig och det gäller inte bara personer utan andra saker.
Förr kunde jag lätt ta illa vid mig. Nu tänker jag. Vad har dem jag skulle vilja ha.
Och änsålänge har det inte blivit att jag kännt att shit det vill jag ha.
Utan jag trivs med min tillvaro. tillvaron blir som jag gör den till.
Jag kan inte sitta och klaga för det är trots allt bara JAG som kan ändra på saker som gäller MIG.
Men ärligt talat så trivs jag nu.
Klart att jag känner mig stressad med jobb osv. men jag ska ringa på ett jobb i morgon,så jag håller tummarna där =)
Ja ska även prata med min andra lärare i morgon för se om vi kan lägga upp ett schema det hade underlättat för mig =)
Nu ska jag och Tony spela lite monopol. Sen ska jag nanna
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0