Så dåligt

Så dåligt. Vaknade sent. Gick upp käkade gröt gick och la mig igen. Jag och barnen tittade på Mulan.. Den var faktiskt bra..
Men nu e jag uppe och jag ska stanna uppe. =)
Däckade på soffan igår under fredags myset..
Det blev en nyttig fredag iallafall. Tog en klunk läsk. Sen däckade jag. AAHAHA
Vaknade nån timme senare. Rätt upp och borsta tänderna och gick och la mig..
Gissa vad som hände.
Jg blev pigg.
Tittade på en riktigt bra film. Efter den däckade jag gott..
=)
Jag har ca 2 veckor kvar i skolan. Det börjar kännas panik att jag inte har något jobb.
Måste söka. Vill liksom inte vara arbetslös. För det är egentligen inte så svårt att få jobb. Och jobben ringer inte mig, så på måndag får jag fortsätta att ringa runt.
Sökte säkert 10 jobb i går. och några i ons och tors.
JAG VILL HA JOBB..
Trivs med att jobba. =)
Man känner sig behövd och att man kan ta hand om sin familj. Inte att någon annan måste gå och betala mina elle mina barns saker. Nä usch..
Det ska bli helt underbart när jag får min andra utbildning. Då kommer jag att söka till barn sjukvård. =)
Och det är det jag längtar efter. Därför vill jag bara ha tim vik nu..
Inga långyidsvik eftersom jag efter dessa 2 veckor ska sätta igång och påbörja min andra prövning Dirket. =) SKÖNT. =)
Nu ska jag plocka undan och skriva ett matschema sen en inköps lista också. =/ Mindre roligt dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0