SNUVIG

Japp det e vad jag är. Snuvig som fasen =(( Lite jobbigt.
Imorse skulle Jag upp 06,15 men vaknade 07,30. snacka om att få panik då Isack ska lämnas 7,50 och min buss går 7,57,. Så det blev ganska stressigt men vi hann. =) Tur att man bor granne med dagiset =)
Min lärare bara tittade på mig och sa. Du ska inte vara i skolan när du är i det skicket. Men jag och Crina som jag samarbetar denna uppgift med. Letade klart på all fakta osv, Sen var hon så snäll och körde mig hem. Nu e jag hemma. Ska snart fortsätta med mina  uppgifter.
Men mår inte helt hundra idag =/
Detta är 3 dje natten då jag inte sovit något nästan. Sovit ca 2 timmar per natt. (ej sammanhängde)  Men jag har det som ursäkt till att jag inte går till skolan.
Inte ens 39.1 som jag hade igår fick mig att stanna hemma =)
Skolan måste skötas. Lika så  jobbet.
Men när jag börjar jobba inom vården så kan jag i försig inte gå så här dålig till dem sjuka. För då blir det liv i luckan.
Tänk at jag snart är färdig med hela min utbildning. Jag slutar den 11 mars, sen ska jag göra en prövning bara för att jag vill ha extra meriter =) Alltid bra att ha ett område extra i sin utbildning.
Jag har fått ett sketet G sen vi började så jag funderade på att göra en omprövning på det. Vill ju inte ha sketna G. Men man ska väl vara nöjd med det man får eller =/
Nä, det ska man inte. För då blir det serverat. Man ska kämpa och känna att man har förtjänat.
Jag funderar på att läsa vidare i psykologin fick MVG där och hade velat inrikta mig mer i det område. Så nu har jag psykologi A. , men funderar på ta B oxå. För det är så intressant med alla knäppgökar ;)
Nä, skämt och sidor. Så kommer jag hoppas på att få timmar nu när jag e färdig på SUS. Jag ska kontakta dem när jag är färdig USKa. Så najs =)
I morgon ska jag ha möte med en lärare, eftersom jag vill som sagt ha min extra utb. Och då kommer jag välja barn och ungdomssjukvård =)
Nu ska jag fortsätta att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0