Vet ej hur man ska göra

Än så länge godkänner jag inte kommentarerna, men vet ej om jag ska börja göra det.
Sen till nästa sak. Var ska man svara på kommentaren. Ska man själv kommentera i den inlägget eller ska man svra genom ett nyttt blogg INLÄGG. ?
Svåra frågor ;)
Så dålig stil utav våra läraren som har nada koll på varandra osv.
Vi skule egentligen vara lediga tis och onsdag, men det ska vi nu inte vara. Utan vi ska till skolan i morgon. Palla.
Jag som såg framemot en rejäl sov morgon =)
Jaja..
Julia vill gå och se Trassel på bio. Så jag ska se om där finns några lediga biljetter. =)
Hade lätt kunnat tänka mig se den =)
Vet inte om Isak hade pallat se den i 3D. =/ Men jag får höra med honom =)
Jag får å mkt bröm för Isack på dagsiet. Det är så roligt.
Varje dag jag kommer så berättar personalen vad han har sagt eller gjort.
Härom dagen hade pojkarna varit stökiga och sprungit runt. När den personalen skulle gå ut ur kuddrummet så slänger Isack en slngkyss til personalen.. SÅÅÅ SÖT.
Och idag berättade en annan personal att han ofta gör sådana saker eller säger snälla fina saker osv.
=)
Man blir glad i mamma hjärtat.
Ja kan med ärlighet säga att mina barn är bäst.
Det kickar skiter ur alla andra barn ;)
Nä, men jag och Tony har gjort ett jäkligt bra jobb. =)
Jag verkligen älskar er mina små troll.
En sista sak..
Jag kallar Isck lilleman och har gjort enda sen han var liten. När jag i morse sa lilleman så säger han till mig med sin mjuka fina röst.
-Mamma. jag är faktiskt inte lilleman nu. HAAHA
Min påg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0