♥ Dag 11 – Mina syskon.


Min mamma och papa separerade när jag var liten. Mamma träffade sin man som hon är gift med idag. Pappa träffade en ny efter ett tag och fick barn med denna kvinnan.
Och de blir då min halvsyster.

Tyvärr har vi bara haft kontakt när hon var pytteliten, sen ett tag när hon var vid 6 års åldern, sen ett tag vid 15, sen nu har vi halvt om halvt kontakt.
Vi försöker träffas alla tre då å då, men det är lite jobbigt på det sättet att man gått miste om ala år. Som kunde blivit bättre.
Och om man hör de ena sidan, så är allt pappas fel. =/
Vilket inte är det jag har utav MÅÅÅNGA, som sett och hört saker. Men eftersom jag var så liten så tror jag seriöst på min pappa. Och står fortfarande på hans sida.

Så vi har ingen bra kontakt, träffas nångång om året. Detta är andra året som vi försöker hålla fast i kontakten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0