♥ Dag 2- Min första kärlek

Min första kärlek kommer jag inte ihåg, men bytte ju så ofta =) Nä, men när man gick i fsk, så var man u kär i alla sammtidigt.
=)

Men min kärlek som ungdom var helt underbart. Vi var bra kompisar, men samtidigt så hade vi det så underbart tillsammans. Kommer så väl ihåg hur det pirrade i ens mage och hur glad man alltid var. Kvittar vad.
Det var lycka, men samtidigt inte den riktiga lycka. Det är ju inte precis som man kan jämnföra de olika känslor man har till olika personer. Min fd och jag har liksom inte bott tillsammans, vi har därför inte haft räkningar och tänka på osv. Det blir inte äkta kan jag tycka. Bor man hemma, så nä. Då anser inte jag att det är ett äkta förhållande, men känslorna är ju äkta.Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men skit samma. =)
Men den bästa kärleken är ju faktikst till den jag lever md idag. Han betyder allt för mig och kommer altid att göra.
Vi har trots allt två barn, så vi kan inte hata varandra om något skulle hända. Man får visa sig vuxen och stark så att ens barn har en bra relation till båda. Vi träffades som väldigt unga, och i år firar vi tio år. SJUKT ANSER JAG. Jag hade aldrig trott tio år. Tycker inte det var så många år sen man hade kärleksgnabb, och det hade vi första gången vi var tillsammans alltså som 14 åring AHAHAHA. JAJA. man får väl oxå vara omogen när man va fjortis liksom =)

Men Tony betyder allt för mig och barnen. Vi mår bra i varandras sällskap.
För någon dag sen så sa han att de  bästa är att vi är tillsammans. Vi ska inte vara utan varandra. Min älskade karl. Han har så rätt så. Han får mig att bli en bättre männsika. (Om jag nu kan bli det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0