♥ Dag 3- Mina föräldrar

Mina föräldrar är Annette och Oskar.

Mina föräldrar är separerade sedan mååånga år tillbax, detta hände när jag var så pass liten. Så jag kommer inte ens i håg att dem levt ihop. =)

Mina föräldrar gick i skolan tillsammans och lärde känna varandra på det sättet.
Min pappa blev väl en liten buse, så det sprck sig mellan dem två.

Börjar med mamma.

Min mamma heter då som sagt Annette, och fyler faktiskt år idag. Hon blir 45 bast. Och är mormor till två som änglar.
Jobbar på ett dagis i oxie som köksa. Och har gjort det i många år.
Hon har ett städmani som heter duga =)
Städa flera timmar om dagen, så fort hon kommer hem från jobb blir det städning.
Hon har gett sin ena njure till sina nya man. Eller nya är det ju inte. Då dem träffades då jag var liten AHAH
Och gifte sig när jag var runt 8 år tror jag ??
Mamma är jävligt envis och bestämd.
Kommer aldrig glömma att jag skuylle vara hemma senast tio på helger fast jag var typ 16 HAHAAH
Men så kommer jag nog oxå bli. Det har funkat på mig. Jag har ändå blivit okej =)

Min pappa heter då som sagt Oskar.
Och han fyller 48 år i nästa månad.
Jobbar på avloppsakuten, och har jobbat med det yrket i några antal år. Även inom en annan firma.
Min pappa kan ibland tyckas ta dagen som den kommer, fast han är en väldigt stressad man.
Jag och pappa brukar alltid ha så jäkla ball, men vi är nog för lika.
Ibland kan det kännas at jag pratar med mig själv, när jag pratar med honom. Vilket gör att vi även kan bråka rejält eller ha höga vilda pratstunder =) Men som tur är varar det aldrig för länge.
Min pappa har nog varit tvärtom när jag var i ungdomen. Han tyckte nästan att jag skulle hålla mig väck AHAHA
Nä, men han hatar när man sitter inne och inte hittar på något. utan det ska alltid vara full rörelser.
Så när jag var där blev det sena nätter eller tidigt på morgonen.
Man ett krav hade han. Attv i skulle ringa om jag sov borta eller om jag kom hem till honom. Sn att jag skulle svara på morgonen när han ringde.
Och det funkade bra. Jag utnyttjade faktiskt inte dt så mkt. Min pappa kom även och mött mig ofta om jag vari borta. Då jag cyklade till allt och alla, så tog han sin cykel och så mötes vi halva vägen var. Ibland kom han hela vägen fram =)
Min pappa är väldigt rolig typ som alltid ska skoja till saker osv. men alla fattar inte hans skämt hihi .

Nä, nu orkar jag inte skriva mer om mina gamla föräldrar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0