♥ Dag 5 – Vad är kärlek.



Kärlek är de jag känner varje dag. Kärlek för mig är att man bryr sig om varandra och att man älskar äkta.
Kärleken jag har till mina barn och till Tony är äkta kärlek.
Dem är mitt allt. Utan dem hade jag aldrig varit denjag är i dag, och jag är faktiskt jäkligt stolt över mig själv.
Jag är trots alt "bara" 25 år. Har en underbar familj, väluppfotsrade barn, snart en utbildning och förhoppningsvis snart ett jobb, vi har en riktig familjehund som är så go, han är en helt fantastisk kille =)

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara kärlek, då det är något man känner väldigt olika. Tyvärr finns det dem som inte kan känna äkta kärlek, Eller jo jag tror att dem kan. men dem har blockat den tanken.

Att prata med en missbrukar är som att prata med en vägg, för dem säger inte det dem tycker eller känner. Utan dem pratar oftast bara om det om den andra vill höra.

Vi hade en missbrukar som hade bra utbildningar snart färdig socinom. lärare. Som råkat få ett återfall. Hon var knäckt. MEN, hon berättade saker som vi ville höra. Inte aker som alltid var sanna. Men det är tyvärr deras sätt att skydda sig. För det är det dem tror att dem gör. Men dem gräver bara sin egen grav djupare.
Vilket e synd.
Men jag vet att dem innerst inne kan känna kärlek. Jag hoppas att alla någongång har fått kärlek. Sen spelar det ingen roll från vem.

Jag tycker att det är viktigt att jag varje dag visar mina barn kärlek. Men speciellt att man lär att vuxna oxå kan göra fel. Och att man som vuxen då säger förlåt.

Detta inlägg handlade om lite olika. Men kärlek är det jag känner och det kan ingen och jag menar ingen ta ifrån mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0