♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag började i morse när Isack låg och tjatade om frukost. Tills jag äntligen steg upp =)
Julia har sovit hos Elina i natt, så det blev att Tobbe kom och lämna båda tjejorna här hemma vid middagtid.
Sen har dem lekt ochlekt och bråkat med Isack.
Elina blev så trött att att hon flera ggr la sig på golvet och "vilade" upp sig =)

Barnen fick mat nere på burger king och elina valde Thai.
Medan jag och tony inte åt något. Tyvärr åt jag en kaka och en bit tårta på kalaset idag, men jag kan LOVA att allt det kom ut.. HAHAHA
FY FANvad kass i magen jag blev. Inte roligt. Funderar på att inte ta min ätardag i morgon då jag blev så kass idag. Får se. Risken är att jag tar den mitt i veckan och det är inte bra =/
Så antingen blir det i morgon eller nästa lördag =)


Efter barnen ätit så kom tobbe och fredde (som är min kusin) och hämtade Elina på jägersro.
Vi andra körde till Jonnas 1 års kalas.

Det var där magen började klydda.


Tyvärr har jag hoppat över några mål idag =(


Inte kännt mig så high life liksom;)

Julia är inne i en väldigt bitchig  period, men hon kan ju hoppas att hon får som hon vill. För hey här hemma är det vi föräldrar som bestämmer. och inte barnen =)
Så det blev sängen för hennes del utan att titta på film . Hon försökte med allt, hon har ont i magen, ont i huvudet, ont i ryggen osv ;) Min snutta.

Tur att man älskar sina barn så mkt att man inte hade kunnat bli allt för tokig =)
Dem e det bästa för mig mina småttingar.


Nu ska jag nanna i allafall =) så god natt på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0