♥ Dag 7 – Min bästa vän.


hm
Jag har faktiskt ingen bästa vän. Om man inte räknar Tony. För han är och har alltid varit den jag kan berätta mest för. Och han är det som vet allra allra mest om mig =) Men det är så det ska vara.
Han är ju min partner och vi ska ju kunna lita på varandra i vått och torrt.
Min älskade. han får stå ut med mkt =)
Men om man inte räknar med honom så är det ingen som jag känner att jag vill och kan berätta allt för. Det är ett medvetet val. Då jag vet att saker kommer ut. Så därför berättar jag inte mkt om mig själv längre. Eller rättar sagt det har jag aldrig gjort. Finns ingen som vet allt om mig, förutom mig själv =)
Men däremot har jag andra fina vänner.
Många som jag skakat av mig genom åren pga olika ting.
Men det har blivit till det bästa.
Även om det känts tungt.
Då jag och en hade en ok relation där jag trodde att vi kunde lita på varandra helt. men det kunde vi inte. Plus att vi var inte på samma fas i livet. Och jag ville tillslut hjälpa mer än vad jag kunde. Och sen så har det varit mkt glåpord osv. Vilket JAG tycker är så jäkla onöödigt och väldigt omoget. Så det är det som jag från min sida aldrig kommer att kunna glömma eller förlåta. Men som tur är så mister man en så står det tusen åter och jag hoppas att det även gäller vänner.
Men dem som JAG anser står mig lite närmre än vad andra gör.
Är Sabina och Anna.
Två helt underbara människor.
Olika på varsitt sätt, men ändå så jävla lika på nåt konstigt sätt.
Tyvärr har Anna och jag tappat kontakten lite, men när vi snacka så är det som vanligt vilket är skönt.
Ingen går och är butter för att ingen av oss har haft tid eller just orken att ringa.
Då det är saker som händer i familjelivet och även utanför, såsom jobb,skola ,städ osv osv.
Kan hålla på hur länge som helst. Men hon är fan ta mig värld allt i livet, för hon måtte fasen snart gå på sparlågan. =) Fattar inte varför hon bara dumpar kidsen en helg och åker på ett spa eller något. För det e hon verkligen värd =)
Sabina är en härlig tjej, med sina speciella behov. hihi.
Nä, men samma här. Vi har en bra kontakt, men den senaste tiden glidit lite ifrån. Men det tar vi igen när alla är lite mer pigga. Jag pallar inte åka hem till nån eller gå hem till nån. Utan vill att alla ska komma till mig. =)
Men så kan det ju inte alltid vara.
Två underbara tjejor. )
Jag är inne i en period där jag stör mig mkt på folk så därför gör jag oss alla en tjänst att håller mig borta tills det är "över".  För det finns inget värre när man är lite less över en person som man faktiskt tycker om.  Fast egentligen är det ju inte personen i sig man är less på utan bara att man kanske umgåtts för mkt osv.
Men det har varit 3 veckors lov där jag inte gjort ett skit. =)
Men nu kommer alla rutiner igång igen, och det ska bli sååå najs. =)
Barnen ska läga sig allra senast halv 8 idag (19.30) Dem ska upp tidigt i morgon. Och Tony jobbar sent i morgon =(

Kommentarer
Postat av: Zabban

Speciella BEHOV 'dubbelvikt* Ja de är sant jag måste sova länge snacka med åse ofta.. och helst leva osunt det är mina behov

2011-01-11 @ 00:29:30
Postat av: Anonym

Men bian då. Du har lite speciella behov =)

AHAHAH

Men som tur e så tycker jag om dej i allafall =)

Många kramar

2011-01-11 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0