..

 

Håll fast i dina nära, för en dag står ni inte på samma plats

 

 

Håll fast i dina nära och kära. Släpp inte taget.





Kärleken är som en duva
Håller man den för hårt kvävs den
Håller man den för löst flyger den iväg










Du är söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är den finaste jag har
vill alltid ha dig kvar

Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer
om varje natt
Du är det bästa jag vet

Ska älska dig i oändlighet
Tony!




Kärleken är svår
men ändå ligger du
i mitt hjärta och djupt inne
i mitt hjärta
du är en stor kärlek i mig
men jag tänker glömma dig
för du sårade mig
Men jag älskar dig
fortfarande
Jag e kvar
på samma plats
som där det hela försvan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0