Hur går det

Jo hur går det egentligen för min lista jag skulle blogga om. Ett litet break kallar jag det.
Sätter snart igång igen.

Till en liten rolig sak.

Min lille påg har blivit jätte facienerad om hur vi andas, varför och vad som säger till oss att andas.
Och vad som händer när vi inte kan andas. (inte får luft)

Då han under hela dagen frågat sin pappa om detta och Tony hade svarat så bra han kunde.
Och berättade att om man inte får luft så kan man tillkalla ambulansen så kommer dem och hjälper en.
Isack frågade självklart hur dem kunde hjälpa en. Så säger Tony. Man sätter en mask framför näsan och munnen och så får man lite syrgas därifrån. Då isack ser förbluffad ut och frågar. En sådan mask som finns i jorden HAHAHAHAHHA

Min goa påg. Så stolt över honom. Hur många 5 åringar har dessa underbara tankar och funderingar och dem ger sig inte utan ett bra svar..
=)


Julia har varit hemma sedan söndag i hög feber som inte riktigt ger med sig, Idag var vi på möte på dagis och när vi skulle gå hem mådde isack bra och han skulle vara med i femårsgruppen. så vi skulle hämta honom en timme senare.
När jag kom satt han helt färdig med en personal i kapprummet. När vi kom hem tog jag tempen. Mycket riktigt hade även han hög feber.
Så nu har vi två sjuklingar här hemma. Plus min inflammtion jag har i munnen utav visdomtandSKITET. men det slutar inte där. Min sambo kan knappt gå för han har ont i sin rygg. Men vem e vi till att gnälla.
Förutom att mn tand gör jävligt ont. Jag förstår varför barn är så ledsna när deras tänder kommer FY FAN AHAHAH

Nä, nu ska vi fixa käk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0