Långsint

Jag e verkligen inte långsint, och jag trivs med att få skrika av mig, sen e fighten över. =)
Men det finns dem jävlarna som är långsinta. Shit ta och skaffa er ett liv. Ni komer dö. Men ni vet inte när. Så varför bråka och vara sura.

Ja har haft många bra vänner, men som jag idag är glad att jag inte har i mitt liv. Visst ag kan hälsa på personerna. Men det är inga jag kommer vilja ta in i mit liv igen. menjag är inte sur på dem. Eller bitter. För det tjänar ingen på.
Jag lovar att det finns ingen anledning till att vara en bitterfitta.

Dt har hänt så mkt i mitt liv, som bara jag och några väldigt få vet om. Den enda som vet allt är Tony.
Och han är oxå den enda som behöver veta allt. Då han e den som är min stöttepelare, Han är mitt bollplank. Och jag litar på honom. Tills den dagen han visar motsatsen, Vilket jag över hela mitt hjärta hoppas att han inte gör.

Men jag ar varit blåögd, men hey det är inget jag förlorat på. För jag står fortfarande stark på denna jord. Snart med utbildning och förhoppningsvis jobb =)

Jobb kan man alltid hitta sig, gäller bara att inte ge upp. Tycker det e så roligt att visa inte haft jobb på flera år. Hmm undra vilka jobb dem sökt. För där finns obb. Och ALLA jobb är bättre än socialbidrag kan jag tycka.

Men vill man har meriter som. Nja jag har gått på soc i några år, för jag får inga jobb. Så klart att man ska fortsätta så. Men om man inte vill de så sök jobb för fasen.

Även falskhet går fett bort. Snackar man om en så är riksen JÄVLIGT stor att man snackar om den andra till den tredje å så går varvet runt. Klart att man kan vräka ur sig saker, men man behöver inte berätta andras hela jäkla liv. =/

Nu har jag fått ur mig lote tankar och sånt skit. Skönt. =)

Igår var Emma här hemma. Vi snackade tog det lugnt osv. Fick jävligt ont i magen när hon var här, och det har tyvärr fortsatt hela jäkla natten =(

Men det slutade att vi tittade på tv i stället för att snacka med varandra =)
Men vi får skylla på att det var jäkligt bra tv program.
=)


På onsdag så ska vi på kalas, min kära mamma fyller år. =)



På fredag ska vi på kalas. 1 års kalas då Jonna fyller år =)



Sen den 17 fyller Natalie 6 år och hon har sagt hela morgonen at hon ska ha en prinsesstårta, en spiderman, en choklad och en hello kitty tårta, Hmm stackars Anna och Tiom =)



Nalie har nu soit hos oss i två nätter. Det går jätte bra, dem leker fint. Men Isack får inte alltid vara med. Vlket jag förstå. man vill ju inte precis har med brosan på ett hörn som liten =)
Så han får jag underhåla genom att spela spel =/


Love Åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0