Min mamma

Min mamma har bokat nya Disney on ice biljetter till oss. Hon får pengar av oss senare =) Får det har vi inte råd med nu ;)
Sen till en sak.
Fick höra att ett barn inte kunde komma till kalaset. Gissar mig till att det handlar om ekonomin. Men hallå. Be ditt barn rita en teckning eller något. Jag anser att idag är alla kalas så jävla dyra.
Jag köper INGA dyra presenter till dagis kompisar osv. Inte ens till släktingarnas barn. Då vi alltid har en ungefärlig summa som vi alltid köper för. Så att alla får för lika summor.
BARN BRYR SIG INTE. det e vi vuxna som är så löjliga.
Men jag förstår att det e jobbigt.
Nu till en annan sak.
Jag är färdig i skolan om mindre än 2 månader och jag kommer sakna det som fasen. Trivs så bra i min klass.
Men det ska bli skönt att få börja jobba och få en tusen lapp extra i månaden AHAHAH . =)
Lönen som en uska har eller rättar sagt nästan alla inom vården har är ursel. =/ Det e skam.
Jag tycker att det är skam. Så som vi sliter, lyfter och stressar ihjäl oss. Inte är det många som säger TACK.,
=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0