Nöjd

Jag är nöjd som fasen hur mitt liv ser ut, och speciellt hur det kommer se ut.

Kan inte förstå dem som är arbetslösa och sitter på sina röver och får bidrag hit och dit.
Sök inom vården. Ni kan för fan inte ha massa krav. Eler det är ju rätt bekvämt att soc betalt ens räkningar =/
Tycker absolut inget illa om soc, för det är skit bra att de fins. Men seriöst efter 1 år som arbetslös, kasta ut dem på praktiker osv. ELLER har jag fel.
Vilket liv har man om man dag in och dag ut sitter hemma. Man kan för fasen inte känna att man bidrar till samhället eller ens känna stolthet över sig sj.
Om man är så klok och man är så j.. la bra.
Gör då något om dagarna.

Sen sitter dem och kvider att de inte finns jobb. Jag kan lätt säga dem flesta stadsdelarna behöver vikarier. Och det är ju bättre än inget.

Nä, utan jobb eller någon form av sysselsättning hade jag kännt mig meningslös.
Men iförsig alla kan inte tycka samma.
Alla männsikor är olika. Och det tackar jag gud för.
För den sista knäppgöken är inte född och det ska gudarna veta.

Nä, nu blir det städning innan Tony kommer hem. Han jobbar sent idag. Så då kan det vara skönt för honom om här är diskat,dammsugat, och undan plockat iallafall. Det tar ju inte så långt tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0