Pyttipanna

Idag gjorde jag pyttipanna till barnen eller nä det gjorde jag inte. jag värmde den i micron =/ .
I Julas när det blev så mkt skinka,köttbullar,prinskorvar över så slängde jag ihop det med massa andra saker. Sen frös jag in det.
Och idag tog jag fram och värmde det till barnen, som dom åt.
Jag åt min älskade sallad =)
Än har jag inte tröttnat. Och det är konstigt.
år pytti panna ser mkt godare ut, men tyvärr kan jag ju inte smaka den då där e kött i.
Bild tagen från google.
Även min sallad ser mkt godare ut. Måste skaffa mig en kamera =/
Men jag ställde mig på vågen, för nu har det trots allt gått 6 dagar. Men inte ett dugg har jag gått ner =(
Men skit samma. Än så dör jag inte. Och skulle jag det, så var det ändå min tid inne. ;)
Jag är nöjd med mitt liv, att andra stör sig på att jag e fett osv skiter jag i. För jag är frisk i övrigt. Sen att jag ser ut om en fotboll är väl en annan sak.
Men just nu, försöker jag först och främst lära mig att äta alla mina jävla mål. Som jag hela tiden glömmer =/
Det börjar bli lite bättre, men inget att hurra över.
Jag har ätit min middag, och ska ta 2 knäcke med Tony när han äter sin middag (om det inte blir för sent)

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

Huvudsaken du trivs med dig själv! KRAMAR

2011-01-10 @ 20:12:44
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0