Känns det bra

Ja det gör det..
I morgon så är jag färdig med min utbildning. Fast det är jag egentligen idag. Då vi inte har några lektioner i morogn utan vi ska bara fika. =)
Fatta så skönt det är.
På tisdag så ska jag ha min brevidgång. Ska blir tikigt roligt att få komma ut på arbetsmarknaden igen. Även om det inte var så länge sen. Så är det sjukt skönt.
Hoppas bara att jag triv och att alla är snälla ;)
JAG tycker altid det är nervigt när man ska till ett nytt jobb. Men det brukar ju alltid gå bra. så varför inte denna gång =)
Jag hoppas att dem andra två jobben jag sökt hör av sig. Det enda tror jag inte då det är några dagar sen jag sökte det.Men dem andra lovade att höra av sig om två veckor såjag kunde komma på möte =)
Det e inom SUS. s¨å jag hoppar på få tim vik där =) Bar några få timmar i månaden e bättre än inget..
Imorgon börjar jag den andra utbildningen, det e en prövning.
Och det handlar om en inriktning som är riktad mot barn och ungdomar. från 0 -19 år. Det ska bli så skönt att få den färdig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0