Mitt diskställ

Det blev inget diskställ till mig igår, då dem so jag ville ha var slut.
Jag vill ha ett vitt diskställ i plast..
Just för att den är lätt att tvätta av. Måste ju diska diskställ också =)
Enligt min lärare så har jag gått vidare.
Jag har tagit saken i rätta hände. Jag vet vad jag vill och det kommer jag att få.
Hon sa. Kommer du ihåg när du pratade om denna extra utb och jag sa till dej att du verkligen skulle göra det.
Klart att jag kommer ihåg.
Och se. Nu får du den snart..
Japps.
Idag var jag inne på skolan för att det skulle ske ett byte på lärare. Eftersom den lärare jag egentligen skulle ha haft ska nu gå brevid rektorn. har varit lite nervös i fall man skulle få en koko lärare.. Men shi fick jag. För jag fick en kanon lärare. en lärare som jag har haft innan. Så det kommer bli skönt. För henne kan man prata med. =)
Nu ska jag till city gross för koll om dom har ett diskställ till moi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0