Jubb Jubb

Idag ska jag jobba. Trist som fan. Hade hellre varit hemma. Känner mig inte allt för social idag, men det kanske ändras.
Att man kan vantrivas så på ett ställe är sjukt.
Jag har aldrig haft denkänslan. Inte ens när jag jobbade med *henne* . Men men jobb är ett jobb, och jag blir illa tvungen att göra mitt bästa, för jag får inte säga pp mig. Jag har ett vikariat tills mitten på aug. Känns inte allt för roligt.
Men det kanske blir roligare när jag lär mig mer. Känner mig fortfarande som en yr jävla höna. =/
När jag var där som stuerande så var det mkt som jag inte fick lärt mig,  och när jag fick dessa två veckor att gå brevid så var min morfar sjuk. Så jag la ingen fokus på jobbet då. Utan all min energi gick till att försöka hjälpa min morfar med så mkt som möjligt. Både i mina tankar och andlingar.
Det gjorde de flesta av oss, vi ställer upp när det behövs. Vi finns där. =)
Nu ska jag göra lite gröt, sen ska jag duscha , klä på mig, gå med baloo. Sen e det dax att bege mig =/. Hoppas det blir en lugn kväll, men det tror jag inte ;) Hoppas jag jobbar med rätt folk, för då blir det lite roligare =)
Det finns många snälla där, men många av dem är fan inte friska. HAHAHHAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0