sviken

Känner mig så sviken just nu.
Men jag tänker inte lägga någon energi till det. Just nu vill jag lägga all min energi och kärlek till dem som jag älskar.
Hur kan man besriva sin kärlek till sina barn. Det går inte.
Det finns inga ord som förklarar den kärlek och lycka man känner.
Mina barn är mitt allt.
Som jag sagt många ggr innan, så hade jag nog inte funnits idag om det inte vore för mina barn.
Ibland kan man undra om barnen hade haft det bättre utan sin mamma. Men varför skulle dem ha det. Även om Isack har kommit in i en period då han tycker att jag är en hemsk mamma, fast som tur är så efter 5 minuter så är jag den bästaste mamman som finns.
Jag måste få säga att jag är en grym mamma, (som även gör fel)
Men mina barn är nog dem mest väl uppfostrade som fins =)
Mitt hjärta är uppbyggt av två delar och det är mina barn. Sen delar alla dem andra på mina lungor ;)
Nä. nu ska jag titta på så ska det låta. Barnen är hos sin mormor och jörgen. Jg och Tony jobbar helgen =/.
From i morgon jobbar jag 5 kvällar i rad =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0