Hjälp hjälm

Jag kan erkänna mina misstag. Och jag har fan ta mig glömt min hjälm nu flera ggr. Varje gång jag cyklar med barnen kommer jag ihåg hjälmen just för at jag tar på deras ju. Då blir det en påminnelse att jag med ska ha n. Nu har jag cyklat i 2 dagar UTAN hjälm. SKAM Fy på mig.
Min praktik går jätte bra.
Jag har fått reda på en roliga sak. Frågade min snälla lärare om hon kunde fixa så jag fick hospitera på barn onkologen. Och det får jag =) Så jag har två datum inbokade då jag ska vara på den avd för att gå brevid. Jag hoppas att mitt psyke klarar det. Det är något jag alltid har velat jobba med, men inte vetat om jag skulle klara av det rent psykiskt.
Mn det återstår och se. =)
Jag är iallafall väldigt glad att jag får denna möjlighet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0