Jahapp

Jag har inte bloggat på et bra tag. Det har hänt så sjukt mkt. Men nu är allt det klart och färdigt. Men nu måste jag börja söka jobb. Jag har ex antal nr att ringa i morgon. Och hoppas på det bästa. Jag har slutat på min praktik nu och jag trivdes faktiskt väldigt bra där. Jag har kunnat få den möjligheten att gå runt på olika avd för att se hur de går till. Jag har varit på barn ortopeden, barnakuten, lekterapin, barn infektionen, barn medicinen och det har varit väldigt lärorikt. Inte alla dagar men viss mer än andra. Men så är dt alltid. Man kan aldrig vara fullärd, utan man fortsätter att lära sig hela tiden. Vilkt är roligt. Som någon sa. Går man bara på rutin och man tror att man redan vet och kan allt så har man ingen möjlighet att fortsätta att utvecklas. Och det är ju rätt. Ju mer nyfiken man är desto mer lär man sig.
J har väldigt lätt att lära mig praktiska saker. Även att läsa osv. Men när det kommer till matte eller engelska så är det sten dött hos mig. Skulle vilja ha privatlärare som slår inte det HAHAHA..
Idag har vi varit och hälsat på en väldigt nära vän på sjukan. Lite jobbigt var det. Inte för oss,men att se allt denna personen har fått gå igenom. Att vi inte har funnits där om stöd innan är oförlåtligt men from nu så ska vi vara där för de minsta lilla. =) Detta är en person som står alla oss fyra här  hemma nära. Nu hoppas vi bara att allt går på rätt väg. Men om det inte gör det så får man kämpa vidare.
Man ska aldrig ge upp.
♥ Tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0