Min morgon

Fy faro. Sovit hårt som bara den, men blev väckt i morse. Först av tony ( det hade vi redan bestämt) Eftersom jag skulle ringa VC, men sket idet. Hinner precis somna om så ringer min lärare.
Så nu var det lika bra att stanna uppe.
Måste snart ut och gå med loo.
Min morgon har redan beståt av massa blogg läsande. =)
Min blogg runda (när jag tar den är)
Johanna:
Maria:
Gaymasen:
Foki:
Egoinas:
spderchick:
Bina:
Manisen:
Andra bloggar har jag fått lägga år sidan, de är inte ens roliga att läsa. Men dessa här vill jag har kvar. Och jag har inte läst någon annans blogg på ett bra tag. För dessa har tagitöver. Verkligen bra bloggar. Jag kan få mig sådana garv åt gaymasen.
***********
Resten av min dag kommer bara vara blähää.
Jag ska duscha, sen ut med loo, fixa frukost, packa ner middags lådan, bege mig till coop, sen till min praktik.
Jag fick gå tidigareigår och det är jag såå tacksam för. Jag har inte mått bra på två dagar, känner mig fortfarande kass, men samtidigt inte. Lite trång i luftvägarna, lite torrhosta, rinnade ögon. Pinsamt. Jadå. För helt plötsligt kan det se ut som jag gråter. För min näsa snorar igen, och mina ögonen rinner för fullt. Men det är ingen bra andledning att stanna hemma från "jobb" idag.
***************
Innan jag ska in i duschen så är där två jobb jag vill söka. Och det är inte ens inom min utbildning HAHHA.
Men i en grupp med barn som lider av autism eller aspergers. Har jobat med detta innan, sen den andra är till en förskola.Men ända anledningen till att jag vill söka dessa jobben är för att det är 06.00 -18.oo jobb. Inga kvällar eller nätter.
Jagsöker dem, men jag har inte alla de krav som de vill ha. Men gör ett försök i allafall =)
Sen finns där en ledig på psyk, som jag även är lite sugen på. =/ Får se. =) Men det hade varit roligt att vara vid intaget elller på en avd. Jag får se. =)
******************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0